Veelgestelde vragen webshop

Verzending

Hoe lang is de levertermijn?

Producten in voorraad worden doorgaans binnen de 48 uur geleverd (bij bestellingen voor 15:30u). Producten die niet in voorraad zijn worden bij onze leverancier besteld en na circa 4 werkdagen geleverd. Deze levertijden zijn niet bindend, en kunnen door onvoorziene omstandigheden wijzigen. Contacteer ons voor levertijden buiten België.

Zijn er verzendkosten?

Nee, momenteel rekenen wij geen verzendkosten aan. Alle leveringen zijn dus gratis.

Krijg ik een track & trace?

Ja, voor elke bestelling wordt een track & trace aangemaakt, zodat je jouw pakket kan volgen tijdens de levering.

Kan ik mijn pakje bij jullie ophalen?

Ja, je mag jouw bestelling ophalen in ons kantoor in Waregem. Selecteer de optie ‘Afhalen in Waregem’ tijdens de checkout. En krijg dan nog wat extra persoonlijke uitleg.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Momenteel voorzien wij enkel een standaardlevering in België. Leveringen naar Nederland, Frankrijk, Duitsland en andere landen zijn mogelijk op aanvraag.

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Q-Home accepteert de volgende betaalmethoden:

  • Bancontact
  • Kredietkaarten

Is de online betaling veilig?

Ja, de betaling gebeurt via een versleutelde verbinding. Onze betalingsverwerker, Mollie, voldoet aan alle beveiligingseisen, van PCI-DSS tot PSD2.

Zijn er kosten verbonden aan online betalingen?

Nee, er worden geen extra kosten aangerekend voor online betalingen.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, alle betalingen moeten ontvangen zijn voordat we de bestelde producten opsturen.

Retouren

Wat als een product defect is?

Dan helpen we je natuurlijk. Als je een vermoeden hebt dat je product defect is kan je contact met ons opnemen telefonisch of via email (support@q-home.be) We kijken dan samen voor de volgende stappen.

Wat als ik per ongeluk het verkeerde product bestelde?

Geen enkel probleem, in de originele verpakking en binnen 2 weken na aankoopdatum (factuurdatum) kan je deze terug inruilen. Heb je vlak na de bestelling je verstrooidheid opgemerkt, laat het ons zo vlug mogelijk weten dan kunnen we je order annuleren of aanpassen.

Welke retourmogelijkheden zijn er?

Retours mag je binnenbrengen in ons kantoor in Waregem of opsturen naar het volgende adres: Eikenlaan 98 8790 Waregem. Verzendkosten voor geretourneerde producten zijn voor eigen rekening. Altijd in de originele verpakking, en veilig ingepakt als je het wilt verzenden.

Andere vragen?

Staat het antwoord op jouw vraag niet in onze FAQ? Contacteer ons dan via info@q-home.be of het nummer 051 62 77 26.